Blogia
.no.título.

y de pronto encontrarse ésto..

y de pronto encontrarse ésto.. ö

Why So lonely_ The 3rd and The Mortal

2 comentarios

fadinha.. -

siempre me sorprendes..ö
que bonita canción ¿verdad?..la música,la letra..(ese ´why´que tantas veces resuena en nuestra cabeza)
Es una de las más bellas que he escuchado hasta el momento...
tristemente bella y lenta..mm
un beso

Deine -

Why so lonely
Here you may rest
Lay your head down at my chest

Darkened days brighten
No more to frighten
Will you be mine
Until the end of time

Why so lonely
I'll give you shelter
Comfort you, carry you
through our lives

Darkened days brighten
No more to frighten
Will you be mine
Until the end of time

Why so lonely, I'll be the one
you always can turn to
I am yours

For as long as you want to
Lend me your heart
I will shelter it
Until the end of time

Preciosa, sin duda, y ese toque medieval-metal, pero a veces la soledad es necesaria...Deine